20 Mayıs 2013 Pazartesi

Dondurmanın en doğal hali: Dondurmacı Yaşar Usta


Hazır yaz gelmişken sizlere Dondurmacı Yaşar Usta'yı tanıtmak isterim. Eh malum, yaza en çok yakışan şey dondurma:) Yaşar Usta, dondurmanın en doğal halini yapıyor. Meyveli olanlarda sadece gerçek meyve, şeker ve su kullanıyor. Öyle ki, kavunlu dondurma yerken kavun çekirdekleri ağzınıza geliyor. Aslında dondurmadan ziyade sorbe. Mevsim meyveleri hangileriyse onlar kullanılıyor. Geçen sene Ağustos ayında ilk gittiğimde şeftalili olanını tatmıştım ve bayılmıştım. Bu sene de favorim çilek-bitter çikolata-kaymak üçlüsü. Kaymaklı olan, toz şeker ve gerçek çekirdek sahlep ile yapılıyor. 



Yaşar Usta'nın Bostancı şubesinde gece gündüz her daim uzunca bir kuyruk oluyor ama kuyrukta beklediğinizin her saniyesine değiyor. Hatta bitirdikten sonra aynı kuyruğa bir daha bile girmek isteyebilirsiniz  :) Yalnız sıra size geldiğinde çeşitlere çabucak karar vermeniz gerekiyor.




Dondurmanın  topu 1,5 TL, kilosu 40 TL. Evlere de servis var. Fakat kredi kartı geçmediğini belirtmek isterim. Kağıt bardak tercih ederseniz minimum 5 top almanız gerekiyor fakat ben külahta yemenizi tavsiye ederim, külahlar da en az dondurmalar kadar lezzetli.



Adres: Prof Dr. A Nihat Tarlan Caddesi 34/2 Bostancı İstanbul
Telefon: 0216 361 1440

2 yorum:

  1. Mmmmhhh hava yeniden ısınsa, içimiz yansa, lezzetli bir top dondurmayla sevinsek , yaz mı gelse ne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaa..Kışın dondurma yemeyi pek sevmiyorum ben

      Sil

Yorumunuz için teşekkürler.

back to top